24H SERVICE INFORMASJON


Ettermarkedsavdelingen er opptatt av å gi våre Setra kunder et best mulig tilbud på delelevering, også utenom normal åpningstid.
Vi har derfor en 24-timers vakttelefon for nødhjelp.

kontakt oss

VAKTTELEFONEN


Vakttelefonen blir betjent av de i ettermarkedsavdelingen som har mest erfaring med Setra deler. Ordningen gjelder hele året, alle dager, utenom ordinær åpningstid (08.00-16.00). Vi rykker ut, henter deler på vårt hovedlager, sender eller reiser til kunden. Vi benytter bil, båt, fly eller andre fraktmetoder for å hjelpe kunden videre.

Det er viktig at dere som kunder tar hensyn til at dette er en ren nødhjelp.
Telefonnummeret er 97 14 85 69 og er bemannet utenfor ordinær åpningstid.
Vi håper denne vaktordningen vil gjøre det lettere for dere som eventuellt måtte få et problem med en Setra.

VÅRE SAMARBEIDS-PARTNERE

For å levere produkter av høy kvalitet så er våre samarbeidspartnere og leverandører viktige for oss. Vi har over tid utviklet et nært og godt samarbeid med flere veletablerte og anerkjente firmaer som leverer kjøretøy, utstyr og tjenester. Felles for alle er at de har fokus på kvalitet, kunnskap og service.

Copyright © RSA BUSS